Veel gestelde vragen

Q: Mag ik mijn hond meenemen aan boord?
A: U mag uw hond aangelijnd meenemen op de twee uur durende rondvaart, mits u geen catering heeft besteld. Bij de brunchrondvaart, de fluister-, zwerf- en dagtochten zijn honden helaas niet toegestaan.

 

Q: Waar moet ik mijn auto parkeren?
A: De (betaalde) parkeerplaats aan de Marinaweg in Drimmelen heeft altijd plek.

 

Q: Gaat mijn tocht wel door met het slechte weer?
A: Wij varen in principe altijd. Zonder tegenwoord van ons gaat de tocht dus gewoon door.

 

Q: Ik hoef tijdens de twee uur durende tocht geen lunch of high tea, kan ik wel aan boord iets bestellen?
A: De etagère lunch of high tea moet altijd 24 uur van te voren besteld worden. Aan boord is de bar gewoon geopend en is het wel altijd mogelijk om een drankje of een snack te bestellen.

 

Q: Ik heb een voucher betaald bij een andere partij, hoe nu verder?
A: U dient alsnog via onze website een reservering te maken (u hoeft het voucher nummer nergens in te vullen). De voucher die u betaald heeft moet u uitgeprint meenemen naar de kassa op locatie, hier ruilt u de voucher in voor de tickets om aan boord te komen.

 

Q: Ik heb online een reservering gemaakt, wanneer moet ik deze betalen?
A: U betaalt het ticket op de dag zelf bij de kassa aan wal, contant of met de pin.

 

Q: Waar kan ik voor of na mijn tocht nog wat eten of drinken?
A: Aan de kade hebben we meerdere restaurants zoals het Panorama Havenrestaurant, ’t Voske, More-Itz, Boeien, Vistaria en het Witte huis. Voor andere mogelijkheden kunt u het beste op Google kijken.

 

Q: Kan ik ook mee met de tochten met een rollator of rolstoel?
A: Bijna al onze tochten zijn rolstoeltoegankelijk. Als een schip rolstoeltoegankelijk is, valt dit te zien aan het kleine rolstoelicoontje naast de afvaarttijd op de website (niet te zien op telefoon of ipad). Alle rolstoeltoegankelijke schepen beschikken ook over een invaliden toilet.

 

Q: Ik heb een reservering gemaakt maar heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
A: Als u geen bevestigingsmail ontvangen heeft moet u altijd even contact met ons opnemen. Misschien dat er een typefoutje zit in het mailadres of dat de reservering door de een of andere reden niet doorgekomen is. Even contact opnemen, dan lossen we het zo snel mogelijk op!

 

Q: Kan ik aan boord ook pinnen?
A: Jazeker! U kunt bij de kassa en aan boord met contact geld en met de pin betalen. 

Wilt u meer informatie?
2022 © 100 Merkversterking. Alle rechten voorbehouden.