Heb je een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder of neem contact met ons op.
U mag uw hond aangelijnd meenemen op de twee uur durende rondvaart, mits u geen catering heeft besteld. Bij de brunchrondvaart, de fluister-, zwerf- en dagtochten zijn honden helaas niet toegestaan.
De (betaalde) parkeerplaats aan de Marinaweg in Drimmelen heeft altijd plek.
Wij varen in principe altijd. Zonder tegenwoord van ons gaat de tocht dus gewoon door.
De etagère lunch of high tea moet altijd 24 uur van te voren besteld worden. Aan boord is de bar gewoon geopend en is het wel altijd mogelijk om een drankje of een snack te bestellen.
U dient alsnog via onze website een reservering te maken (u hoeft het voucher nummer nergens in te vullen). De voucher die u betaald heeft moet u uitgeprint meenemen naar de kassa op locatie, hier ruilt u de voucher in voor de tickets om aan boord te komen.
U betaalt het ticket op de dag zelf bij de kassa aan wal, contant of met de pin.
Aan de kade hebben we meerdere restaurants zoals het Panorama Havenrestaurant, ’t Voske, More-Itz, Boeien, Vistaria en het Witte huis. Voor andere mogelijkheden kunt u het beste op Google kijken.
Bijna al onze tochten zijn rolstoeltoegankelijk. Als een schip rolstoeltoegankelijk is, valt dit te zien aan het kleine rolstoelicoontje naast de afvaarttijd op de website (niet te zien op telefoon of ipad). Alle rolstoeltoegankelijke schepen beschikken ook over een invaliden toilet.
Als u geen bevestigingsmail ontvangen heeft moet u altijd even contact met ons opnemen. Misschien dat er een typefoutje zit in het mailadres of dat de reservering door de een of andere reden niet doorgekomen is. Even contact opnemen, dan lossen we het zo snel mogelijk op!
Jazeker! U kunt bij de kassa en aan boord met contact geld en met de pin betalen.